**Any New UK Guys, Start Here**

Discussion in 'Cancun Info' started by Mad-Ad, Nov 2, 2006.

  1. London_niki

    London_niki Regular Registered Member

    Joined:
    Jan 22, 2007
    Messages:
    221
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    zante is a greek island that gets taken over every year by party goers...

    like ibiza... (have you heard of that??)
     
  2. deeka

    deeka Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    I went there in 2005! Quite good, but no where near Cancun
     
  3. trotter

    trotter Enthusiast Registered Member

    Joined:
    Jan 15, 2007
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Location:
    Just outside Edinburgh, Scotland
    Ratings:
    +0 / 0
    On that subject, just got my holiday booked to The White Isle for August...can't wait to pop my Ibiza cherry!! :)

    going back to the straightners story: here in Edinburgh, there is a bit of 'friendly banter' we''ll call it between the two main uni's (Edinburgh...BOO, and Heriot-Watt...YEAAHHHH!) so u can imagine the reaction when it emerges that a recent fire that gutted one of the Edinburgh student residencies was started when one of the guys left his curlers on!!! HAHAHAHAHA...he is still ripped about it to this day! :lol: :lol:

    and I hope not everyone thinks peeps with skinheads are dicks, cos my hair is coming off 'specially for Cancun - no time for pissing about with hair on holiday! :cool:
     
  4. London_niki

    London_niki Regular Registered Member

    Joined:
    Jan 22, 2007
    Messages:
    221
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    the last time i shaved off my hair i looked like i had a terminal illness! never again!
     
  5. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    guys use staighteners and curlers?? OH MY GOD! :shock:
     
  6. trotter

    trotter Enthusiast Registered Member

    Joined:
    Jan 15, 2007
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Location:
    Just outside Edinburgh, Scotland
    Ratings:
    +0 / 0
    well not completely too the wood lol, just a 'one' all over methinks :D

    collegeguy: oh yes, i have several mates who have even went to the lengths of trawling the high street for ceramic staightners.."cos they're like... the best ever"

    imagine how your gf is gonna feel if you have better striaghtners than her? :mad: lol

    needless to say, anytime one of them voices an opinion on any subject it is treated with the contempt and ridicule it so rightly deserves! :lol:
     
  7. whdream

    whdream Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Ok enough talk about boys and their hair styling products :roll:
     
  8. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    ok....... guys in the states are not THAT bad! Hair gel, body shaving, ironing clothes, yes, but straightners and curlers.... ummm NO, that doesnt happen here! At least I have never heard of anyone! wow :shock:
     
  9. DConCT

    DConCT CC's SB Godfather Registered Member

    Joined:
    Mar 15, 2006
    Messages:
    6,798
    Likes Received:
    0
    Location:
    connecticut, usa
    Ratings:
    +0 / 0
    I am fascinated by this discovery.

    I wanna see pictures of these people after straightening.
     
  10. trotter

    trotter Enthusiast Registered Member

    Joined:
    Jan 15, 2007
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Location:
    Just outside Edinburgh, Scotland
    Ratings:
    +0 / 0
    just thought it was a funny story... *sniff sniff* :(

    hows about...ONLY 54 days till Cancun!! WOOHOO!!
     
  11. London_niki

    London_niki Regular Registered Member

    Joined:
    Jan 22, 2007
    Messages:
    221
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    hey, this is a mens convo....no girls allowed! haha
     
  12. whdream

    whdream Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Uh 'scuuuuuusee me? Oh gosh that is even worse no women allowed when you are tlaking about your hair, and curlers ha ha doesn't sound so good...
     
  13. DConCT

    DConCT CC's SB Godfather Registered Member

    Joined:
    Mar 15, 2006
    Messages:
    6,798
    Likes Received:
    0
    Location:
    connecticut, usa
    Ratings:
    +0 / 0
    lmao... the rookies are learning. :cool:
     
  14. trigger2002

    trigger2002 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    <<< straightners been on my hair :lol: pretty normal in uk if guy has longer than the average hair dont wanna look like screetch with curls :lol:
     
  15. Kait13

    Kait13 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    jason, you've never heard of guys using straighteners here?!
     
  16. Currrrvy-on-crack

    Currrrvy-on-crack Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Yes, Ibiza, the drug place!
     
  17. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    HELL no, thats just weird!
     
  18. trigger2002

    trigger2002 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    tut am not weird jason :lol:
     
  19. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    :shock: :shock:
     
  20. Sol_Gemma

    Sol_Gemma Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    haha this is the best post
    we call those boys deeka described 'peterborough boys' as 99% of boys here are like that. But it has spread to other parts of england :-|