Fletch's Understudy Round 3

Discussion in 'Free For All' started by Fletch, Jul 6, 2005.

?

Who should be Fletch's Understudy....please have a winner

  1. Apple

    100.0%
  2. Kait

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Alright, can we please get a clear cut winner this time lol, who is gonna be the understudy, and the winner of the most heated election since Dewey vs. Truman
     
  2. Ben Gaz

    Ben Gaz Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Apple, I voted for ya. Not a big fan of Toronto but since you are Canadian, I thought you deserved my vote. Best of luck!
     
  3. Kait13

    Kait13 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    I still think we should be co-understudy's :)

    Kait
     
  4. apple

    apple Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    aaahhhh thanks hun :lotsoflove:
     
  5. CHAZ

    CHAZ Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    ooo boy
     
  6. apple

    apple Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    oh come on chaz...you know you wanna vote for me.... :wink: :wink: :wink: :wink:
     
  7. Kait13

    Kait13 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    oh helllooo hottie....chaz... you're gorgeous...now vote for ME!!! :wink:

    Kait
     
  8. Jlow511

    Jlow511 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    LOL looks like it's back up to 8 for each lol will either of you ever pull this off for a win?
     
  9. Liz

    Liz Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    I still haven't voted! Hmm who should I vote for?
     
  10. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    oh not this again!!!!!! lol
     
  11. Kait13

    Kait13 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    VOTE FOR ME!!!! puhleaseeeeee :oops: :lol:

    Kait
     
  12. apple

    apple Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    nah..vote for me...i'd be really good at this........please.... :(
     
  13. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    just someone break the damn deadlock lol
     
  14. Mikey

    Mikey Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    You think that someone is trying to tell you something, like pick both.
     
  15. apple

    apple Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    obviously the same 16 people have voted.... :?
     
  16. Michael F.

    Michael F. Moderator/1st CC Member Registered Member

    Joined:
    Feb 17, 2003
    Messages:
    4,042
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    Ratings:
    +0 / 0
    I haven't voted yet...
     
  17. apple

    apple Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Hi there Michael..... :wavey:
     
  18. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    ahaha yeahhh who knows....this is the last one, no matter what
     
  19. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    ok

    Ok, ILL vote.........................

    Apple!!
     
  20. Kait13

    Kait13 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Booo J... I dont like you any more :wink: hehe just kidding


    Kait